Beste klanten,

BELANGRIJKE UPDATE 30/03 10u00 - WEBSHOP OPNIEUW OPENGESTELD voor particulieren en professionelen !.

Onze winkel en kwekerij in Halle blijven echter verplicht gesloten voor particuliere klanten. Postverzendingen (bio-zaden en pootgoed, bloemenweidezaden, kleine producten) blijven wel gewoon doorlopen. We krijgen zeer veel bestellingen binnen en wij werken ook met een gereduceerde personeelsploeg. We willen natuurlijk ook de veiligheid van ons eigen personeel niet in gevaar brengen. We vragen u dus zeker om wat geduld op te brengen, wij werken hier hard door ! Niet beschikbare zaadrassen zullen vanaf nu automatisch vervangen worden door een min of meer gelijkaardige soort. Indien er geen gelijkaardige soort is, zal het betreffende bedrag automatisch teruggestort worden.

Wij hebben een telefonische permanentie elke weekdag van 9 tot 12 u..

Particulieren kunnen en mogen helaas geen bestellingen meer afhalen op de kwekerij (bestellingen vanaf 75 € van planten en grotere producten kunnen wel aan huis geleverd worden binnen een straal van 20 km rond Halle, met onze eigen bestelwagen (mits een bijdrage in de leveringskost). Leveringen met bestelwagen op grotere afstand kunnen geval per geval bekeken worden. Graag communicatie per e-mail hierover.) Professionele klanten (tuinaannemers, tuinarchitecten, land- en tuinbouwers, gemeentelijke groendiensten) kunnen wel nog bestellingen plaatsen. Deze kunnen dan ‘contactloos’ op onze parking afgehaald worden op een afgesproken tijdstip. Zaden kunnen natuurlijk ook verstuurd worden naar professionelen.

Wij danken u voor uw begrip en we hopen u massaal terug te zien wanneer de huidige maatregelen versoepeld of opgeheven worden ! Moge het u en uw naasten goed gaan ondertussen.

BELANGRIJKE OPMERKING : Er is sinds kort bij een beperkt aantal bestellingen een probleem door een fout in de applicatie bij BPost. De webservice werkt volop aan een oplossing hiervan. In zo goed als alle gevallen werd dit probleem opgelost door een andere computer, tablet of smartphone te gebruiken.Opnieuw inloggen op de Ecoflora website, en normaal gezien krijgt u dan opnieuw uw winkelmandje te zien, waarna u de bestelling kan afronden.

Excuses voor dit vervelende ongemak.

Het Ecoflora-team

DIT SEIZOEN
ECOFLORA ONLINE
ONZE PARTNERS